czwartek, 3 lipca 2014

Big deal! Czyli pierwszy upragniony post...

Witam serdecznie każdego kto znalazł się na moim blogu.

Pierwszy post to poważna sprawa. Wierzcie mi lub nie przygotowywałam się do tego bardzo bardzo długo. Nareszcie jednak nadszedł ten dzień kiedy udało mi się do tego doprowadzić. Jak Wiecie blog ma tematykę kosmetyczną holistycznie. Czyli wszystkie tematy zbliżone do zagadnień kosmetycznych z pewnością będą tutaj poruszane. Mam też nadzieje, że posty dotyczące innych płaszczyzn życia również Was zainteresują. Mam zamiar dzielić się z Wami ciekawymi rzeczami jakie spotykam na swojej drodze zarówno w swojej pracy jaki i poza nią.

Serdecznie zapraszam Was do odwiedzania tego miejsca, jako przystani w codziennosci na której spędzicie miło czas i znajdziecie tematy dla Was interesujące.


xoxo
Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz