poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kosmetyczne drobiazgi z Londynu

Witajcie moi mili!

W dzisiejszym poście chcę podzielić się z Wami moimi nowymi nabytkami kosmetycznymi z UK. Dzięki pomocy pewnej milej osoby, którą z tego miejsca pozdrawiam udało mi się zdobyć tych kilka rzeczy.


Na początek Neutrogena. Od lewej:
-żel do mycia twarzy matujący i odblokowujący pory z mandarynką i limonką
-żel do mycia twarzy zwalczający stany zapalne i zaskórniki z grapefruitem
-peeling ziarnisty zapobiegający powstawaniu stanów zapalnych
-tonik 3 w 1 pomagający pozbyć się stanów zapalnych zanim powstaną

Mam cerę mieszaną w związku z tym tego typu produkty. Zdecydowałam się na Neutrogene ponieważ już od dawna nurtowały mnie te produkty. Tym bardziej, że nie są dostępne w polskich drogeriach poczułam ze muszę je po prostu mieć i przetestować. Na chwilę obecną używam ich od jakiegoś tygodnia i doznania mam jak najbardziej przyjemne. Zastanawia mnie jedynie tonik, w którym jest dość spora zawartość alkoholu ale w związku z tym nie stosuję go codziennie lecz naprzemiennie z innym łagodniejszym produktem. Zobaczymy jakie będą efekty po dłuższym czasie. O wszystkim oczywiście Was poinformuję.

Druga część zakupów to makijaż czyli Makeup Academy i Max Factor:


- MAKEUP ACADEMY Pro-Brow Ultimate Eyebrow Kit czyli paletka do brwi. Standardowo ma 3 kolory cieni i wosk.Co mnie bardzo zaskoczyło w środku znajduje się mini pęsetka.
- Max Factor LIPFINITY TOP COAT czyli również coś o czym myślałam od dłuuugiego czasu.
- Paletka żelowych brokatowych cieni z MAKEUP ACADEMY ( czekam na sylwestra :))
- Dwie pomadki do ust również MAKEUP ACADEMY
  w białym opakowaniu Peachy Keen (Matt)
  w czarnym Jucy Shade 15
O pomadkach  od razu wspomnę parę słów. Peachy Keen jest po prostu cudowna, pięknie pachnie, jest matowa i ma naprawdę piękny odcień. Każdy kto ją widział mówił "Ach";)

Jucy Shade 15 jest troszkę ciemniejsza ale równie przyjemna.


Cieszę się, że w końcu mogę przetestować te produkty. Jeśli mieliście już okazje je wypróbować proszę dzielcie się swoją opinią. Chętnie też dowiem się o innych produktach, które warto kupić w UK.

Serdecznie Was pozdrawiam

xoxo

Joanna

1 komentarz: