środa, 13 sierpnia 2014

Moje pomadki do ust.

Witam Was bardzo serdecznie!

W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam moje pomadki do ust. Troszkę się ich uzbierało nie są to jednak pomadki wyłącznie do mojego użytku ale korzystam z nich w pracy wykonując makijaże. Mam nadzieje że znajdziecie w moim zbiorze jakieś kolory które i Was ujmą tak jak mnie.




Od lewej strony:
1. Oriflame Pure Colour Radiant Red nr 21153
2. IsaDora Perfect Moisture Lipstick Summer Red no. 47
3. Oriflame The One Power Shine, Trendy Berry
4. Givenchy No. 35 /Liv's Leoendary Lips/
5.Avon, Oxford Wine 
6.  Avon, Sun Coral 
7. Bobbi Brown, Creamy Lip Color, Rose Petal no.7 
8. Mary Kay, Antique Rose Petales Roses no .8m13
9. Mary Kay, Toffee Caramel 8m21
10. Oriflame Fuchsia Hype 30659
11. Sephora Rouge, R15
12. Inglot, 820
13. Dior, New Style Lipstick, Colour Beautyful, 16
14. MUA makeup academy Jucy Shade 15
15.Helena Rubinstein Lipstick no. 23 (literki są tak małe że nie odczytam)






Również od lewej:
16. Inglot, Lip Pencil / Cravon Pour les Levres no.24
17. MUA Maku-Up Academy Matte Peachy Keen
18. Oriflame, Power Shine, Holographic Light
19. Oriflame, Pure Colour, Vintage Nude, 21155
20. Oriflame Nude Pink, 21142
21. Oriflame Power Shine, Frosted Champagne
22. Oriflame Power Shine,  Gold Touch


Z tego zbioru moi prywatni ulubieńcy to pomadka Nude z Oriflame, pomadka z 
Sephory oraz pomadki z Make-Up Academy.

A Wy macie jakieś ulubione pomadki do ust? Podzielcie się nimi w komentarzu, chętnie przetestuje coś nowego!

Dzięki za uwagę:*

pozdrawiam 

Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz