środa, 20 sierpnia 2014

Zakupy Douglas on-line:)

Witam Was kochani bardzo serdecznie!

Ostatnie dni wzbudziły we mnie potrzebę dokonania zakupów kosmetycznych do celów prywatnych. Narastająca świadomość, że moja twarz potrzebuje czegoś naprawdę konkretnego zaprowadziła mnie na stronę Douglas.pl. Długo zastanawiałam się nad zakupem tych kosmetyków, aż w końcu podjęłam decyzję , że to już czas i tak o to zestaw 3 kroków Clinique znalazł się w koszyku. Zamówienie złożyłam wczoraj. Dziś przywędrował do mnie kurier z tymi trzema cudeńkami. 



O trzech krokach Clinique słyszałam już bardzo dużo min. od vlogerek. Moja skóra jest dość problematyczna dlatego postanowiłam wytoczyć ostateczne działa. Dlaczego ostateczne? Ponieważ cena jest troszkę przerażająca. Dziś rozpocznę kurację. Mam nadzieję, że w rzeczy samej moja skóra odpowie mi pięknym wdzięcznym wyglądem w zamian za tą inwestycję.

Zestaw zawiera 3 produkty. 
1. Liquid facial soap /mydełko do mycia twarzy
2. Clarifying lotion clarifiante 3 / płyn złuszczający
3. Dramatically different moisturing gel/ żel nawilżający

 Zdecydowałam się na zestaw 3 przeznaczony dla cery mieszanej w stronę tłustej.
Producent obiecuje, że po 10 dniach stosowania wygląd skory znacznie się poprawi. Jeżeli wcześniej wygląd skóry troszkę się pogorszy to tylko ze względu na fazę oczyszczania. 

Zobaczymy jak będą działały na mnie. Mam wielką nadzieję, że będę równie oczarowana jak większość użytkowników.

Ps. Dostałam trzy próbki oraz bon na 25 zł do wykorzystania w sklepie stacjonarnym:)

Za jakiś czas postaram się zrobić recenzję.

A Wy używacie 3 kroków Clinique? Jeśli macie jakieś odczucia związane z nimi, proszę podzielcie się opinią w komentarzu. 

Pozdrawiam Was i dziękuję za uwagę:*

Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz