czwartek, 28 sierpnia 2014

Świeżynki makijażowe.

Witam Was serdecznie!

Dziś mam dla Was kilka nowości, które znalazły się u mnie w tym tygodniu. Część z kosmetyków z ameryki (przyczyna: bo koleżanki zamawiały to wezmę przy okazji heh), a reszta jest wynikiem szybkiej wizyty w drogerii.


Nowa paletka Make-up Revolution. 

Po zakupie dwóch wcześniejszych paletek w mniejszej wersji stałam się ich zagorzałą fanką. Dlatego kupiłam tę większą, zawiera 100 kolorów cieni zarówno matowych jak i rozświetlających.

Cena: 59 zł



Maseczki z Dermiki
Alabaster / każdy rodzaj cery
Perfekcja / cera tłusta i mieszana
Energia / cera szara i zmęczona
cena: 3.49 zł

Baby Lips Mabeline
Brzoskwiniowa z delikatnym nudowym odcieniem, SPF 20
Cena: 9.90 za 2 sztuki!

Maskara Essence get Big! Lashes
Maskara dodająca objętości i podkręcenia 
Cena: ok 10 zł

Podkład Infallible Loreal 
Długotrwały podkład zero kompromisów, podobno 24 h trwałośći - nie wydaje mi się ale spróbujemy:)
Cena: ok. 57 zł

Kredka do oczu Essence Big Bright Eyes (highlight is nude) 
Piękny jasny nude idealny na linię wodną 
Cena: ok. 10 zł

Oto moje zakupy. Mam nadzieję, że przyniosą mi one wiele radości z ich używania. 
A Wy macie może jakieś nowości warte uwagi? Proszę podzielcie się w komentarzach.

Dzięki za uwagę i pozdrawiam

Joanna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz