wtorek, 26 sierpnia 2014

Pierwsze denko na holistycznym blogu.

Witam serdecznie!

Dziś pierwsze na moim blogu denka czyli opis produktów zużytych od pokrywki do ostatniej kropli. Mam nadzieje że moje opinie pomogą Wam przy najbliższych zakupach. Zapraszam.


Oto zbiór zdenkowanych produktów z ostatnich tygodni.

Odżywka dwufazowa do włosów Schwarzkopf Professional BC bonacure hai therapy Moisture Kick

Jest to odżywka dwufazowa przeznaczona do aplikacji na mokre włosy bez spłukiwania. Znacznie ułatwia rozczesywanie nawet bardzo splątanych włosów, przyjemnie pachnie i jest stosunkowo wydajna.
Cena: ok 30 zł
Dostępność: salony fryzjerskie/ internet

Garnier Fructis odżywka wzmacniająca Mega objętość 48 h

Odżywka do włosów... Przy moich długich i plątających się włosach, szczerze nie sprawdza się najlepiej. Odczucia: Coś zostało nałożone ale nie do końca wiadomo co robi. Jedno jest pewne obietnice producenta o rzekomej objętości na pewno nie zostały spełnione - przynajmniej u mnie. 
Cena: ok 8 zł
Dostępność : Drogerie, markety

Garnier Fructis odżywka wzmacniająca GOODBYE DAMAGE

Przyjemny zapach a poza tym - patrz punkt wyżej. 
Cena:ok 8 zł
Dostępność: Drogerie, markety

Batiste Dry Shampoo 

Suchy szampon, mega przydatna rzecz jeśli chcemy szybko odświeżyć nasze włosy. Ja miałam zapach coconut & exotic tropical i przyznam, że bardzo mi odpowiada. Z pewnością zakupię ten produkt ponownie.
Cena: ok 17 zł
Dostępność: niektóre drogerie/ internet

Dr. Nona antyperspirant o zapachu kiwi

Mega kultowy jak dla mnie produkt. Bardzo dobry skład i naprawdę mega obszerne zastosowanie. Swoją funkcję spełnia rewelacyjnie, jestem bardzo zadowolona i kupie go ponownie ( zresztą jest to już 4 moje opakowanie)
Cena: 44 zł
Dostępność: konsultanci dr. Nona

Nutri Mask Hair Juice Papaya Mandarin BRELIL professional 

Maka do włosów. Zapach jest przecudowny, odczuwalne mega nawilżenie, łatwość rozczesywania. Ogólnie jedna z najlepszych masek jakie miałam przyjemność testować. Jedyny minus to cena. Opakowanie zawiera 150 ml produktu.
Cena: ok 40 zł
Dostępność: wybrane salony fryzjerskie

Tołpa dermo face, sebio 
mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy

Hipoalergiczny, głęboko oczyszczający żel. Złuszcza bardzo ładnie, przyjemność w jego użytkowaniu jest niewątpliwa. Niestety dla mojej problematycznej i wymagającej skóry ten żel nie jest wystarczający. niemniej uważam, że dla osób z nieco mniej problematyczną twarzą może okazać się strzałem w dziesiątkę.
Cena: ok  16 zł
Dostępność: wybrane drogerie, apteki

Clarena Microcollagen & Peptide Luxury Cream

Jest do delikatny krem, o lekkiej konsystencji. Jego działanie opisane jako: napinający  skórę krem z mikrokolagenem, biomimetycznymi peptydami, rutyną i witaminą C. Moja skóra w trakcie uzywania tego kremu była odpowiednio nawilżona, nie miałam uczucia ściągnięcia, wyglądała również dość reprezentacyjnie:) Ogólnie polecam.
Cena: ok. 80 zł
Dostępność: gabinety kosmetyczne/ internet


Mam nadzieję, że przy najbliższych zakupach ten post okaże się pomocny. Dajcie znać w komentarzu jeżeli stosowaliście te produkty, jakie są Wasze odczucia. Chętnie też dowiem się o nowych produktach, które warto przetestować.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Joanna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz