czwartek, 16 października 2014

Rozdanie! Prezent dla Was!

Witajcie kochani!

Dziś przychodzę do Was z niespodzianką. Pierwsze rozdanie na holisycznym blogu. Prezent jaki dla Was przygotowałam to zestaw 4 mini lakierów Essie. 






Aby wygrać ten przecudnej urody prezent należy:

1. Lubić stronę mojego bloga na facebooku. 
2. Udostępnić informacje o rozdaniu na facebooku. 
3. Napisać w komentarzu pod postem na blogu lub na facebooku pod informacją o tym poscie,  dlaczego to właśnie Wam przydałaby się ta urocza kosteczka zawierająca 4 cudne kolorki Essie!

Wyniki zostaną opublikowane 24.10.2014 r! Powodzenia.

Zachęcam Was serdecznie do udziału w rozdaniu, naprawdę warto.


Pozdrawiam 

Joanna


1 komentarz:

  1. Dlaczego ja? Hmm, już dawno chciałam wypróbować jakiś kolor Essie ale nigdy nie miałam okazji do kupna. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat więc bardzo chciałabym je wreszcie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń